TRANSFORMERENDE ORGANISATION

Savner du ændret adfærd i organisationen?

Ønsker du at medarbejderne agerer anderledes over for hinanden?

Ønsker du at medarbejderne agerer anderledes over for kunderne?

Ønsker du en organisation der agerer passioneret og helhjertet i hverdagen?

Sæt gang i transformationen med det samme!

Det fede ved en TRANSFORMERENDE ORGANISATION er, at den altid er i fremdrift, flow og arbejder proaktivt, positivt og målrettet med de mål, midler og talenter der er til rådighed.

Udfordringen er at mennesker er bange for forandringer og derfor ubevidst undgår eller modarbejder forandringen.

Vi hjælper mennesker i organisationer med at mestre det faglige såvel som det følelsesmæssige der skal til for at have viljen, evnen og lysten til konstant at være i udvikling og flow.

Sådan arbejder vi

Vi kan både fungere som inspirator og katalysator gennem foredrag og workshops, eller som periodisk forandringsleder eller “Train the Trainer” i virksomheden.

Resultatet er forandret adfærd, motivation og ydeevne, i samspillet med kolleger såvel som med kunder.

  • Vi hjælper teams og organisationer
  • Kultur udvikling og forankring
  • Salgsfremmende kundeoplevelse, som sælger, support, eller service team
  • Konflikt og samspil, kolleger imellem eller kunde konflikter
  • MBTI Persontype og teams

“Som et afsæt i vores arbejde med at sætte kundeoplevelse i fokus holdte Signe fra house2succeed en workshop for os. En inspirerende workshop med konkrete redskaber og actions, til at komme videre i arbejdet med kundeoplevelse og kundeloyalitet. Signe har passioneret og dedikeret måde at formidle på, hvilket smitter meget – Tak for det”

Jesper LindgreenCEO

“Vi har fået en fremragende professionel hjælp fra house2succeed i flere omgange – lige fra træning i kundeservice til ledertræning og senest hjælp og rådgivning i processen og implementeringen af en større kulturforandring i organisationen. Jeg har arbejdet med konsulenter før, men har aldrig oplevet også at få så jordnære og konkrete værktøjer til transformationen – helt ned på adfærdsniveau. Jeg glæder mig hver dag over samarbejdet med house2succeed”

Nicolaj Hyltén-Cavallius CEO, BilletBillet

Signe er et af de sødeste og mest positive mennesker jeg har mødt, der evner at levere enhver ydelse og inspiration tilrettet deltagernes roller og deres individuelle personligheder. Signe er super dygtig!
#Spot on #Skarp #motiverende #ærlig #stabil #røntgensyn #ildsjæl.

Elaine MillerSales Back Office Manager

“I relation til People Skills, og coaching af sælgere – både inbound og outbounder hun second to none. Hvis jeg var dig, ville jeg se om jeg kunne finde en plads til træning af Signe”.

Nikolaj Boe Adm. Direktør