DEN EFFEKTIVE MARKETINGPLAN

Hvordan laver du den effektive marketingplan, og hvordan ved du, om det er det rigtige du gør?

Den effektive marketingplan karakteriseres ved at den:

  • kun indeholder de aktiviteter, der giver værdi for kunderne og forretningen
  • kan bruges som et arbejdsredskab af ledelsen til at prioritere indsatser
  • hurtigt kan tilpasses, når der opstår nye muligheder eller eksisterende aktiviteter viser sig ikke at levere de forventede resultater

Få hjælp til at lære at lave den effektive marketingplan. Book et uforpligtende møde med os.

Kurset ”Den effektive marketingplan” er både praktisk hands-on og output orienteret. Bl.a. fik jeg masser af praktiske eksempler på en markedsføringsplan, krydret med Malenes egne erfaringer, og det virker rigtig godt. Jeg fik desuden konkrete eksempler på, hvilke metoder og overvejelser, man bør gøre sig i forbindelse med kanalvalg, mål-fastsættelse resultatopfølgning og rapportering til topledelsen.

,

Jeg havde brug for en, jeg kunne sparre med omkring en klar marketingstrategi, optimering af medieplaner. og hvordan jeg i øvrigt fik mest mulig værdi ud af mine marketingkroner. Uden større introduktion kunne Malene  fra første møde stille de spørgsmål, der gjorde det klart, hvilke af mine mange ideer, der ville give størst værdi for kunderne og forretningen. Det var yderst værdifuld sparring jeg til enhver tid vil gøre brug af igen,  når behovet opstår.

Få hjælp til at lære at lave den effektive marketingplan.

Book et uforpligtende møde med os.