Medarbejdermotivation

SALGSTRÆNING FOR IKKE-SÆLGERE

– ALLE KAN LÆRE AT ELSKE AT SÆLGE

Hvordan får du dine kundeservicemedarbejdere, teknikere eller andre ikke-sælgere til at sælge, når de nu er i dialog med kunden?

For specialister og ikke-sælgere er det lige så angstprovokerende og nedværdigende at skulle sælge, som det er at bede en sælger stå for debitor regnskabet.

Det er muligt!

Gennem erfaringer med mange af vores kunder, ved vi, at det sagtens kan lade sig gøre at få kundeservicemedarbejdere, teknikere og andre specialister til at sælge. Og oven i købet blive dygtige til det.

Det kræver dog en helt anden tilgang og nogle helt andre værktøjer, end når man skal undervise den traditionelle sælgertype. Disse medarbejdere nemlig ofte en helt anden personlighedstype, og motiveres af nogle helt andre ting end den typiske sælgerprofil.

Kom rigtig fra start

Det vigtigste er, at I kommer rigtigt fra start og undgår, at medarbejderne får bekræftet deres værste frygt om, at de nu skal til at være sælger-Helge på bredde fælge.

Hvis I allerede har forsøgt jer med traditionelle salgskurser, uden held, så gælder det om at starte på en frisk.

“Jeg har ved flere forskellige lejligheder arbejdet sammen med Signe, og det har hver gang været en stor fornøjelse at opleve Signes engagement, vedholdenhed og entusiasme. Jeg kan varmt anbefale Signe indenfor hhv. kundeservice, kundehåndtering, salg og træning.”

CEO, Networking Company

Er du interesseret i at vide mere om vores salgstræning for ikke-sælgere?

Giv os et ring eller udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig.